09 juli, 2009

en härlig planering.

det ösregnar ute, och har gjort det hela natten och dagen. så jag har inte ens tagit ut näsan utanför dörren, haha. det blir ingen övningskörning för min del idag, för som sagt det regnar och är jättemycket vatten på vägen och spårigt. så nej, jag vill inte riskera att bilen släpper. lär bli skrämd för livet i så fall. så imorgon blir det istället!

planer för resten av denna vecka:
-fara in till flen och träffa bea ikväll, mycket trevligt. längesen jag såg tjejen!
-övningskörning imorgon och på kvällen blir det förmodligen kholm med bästa camilla. får se hur kvällen kommer se ut, tihii.
-lördag; strängnäs och fira mosters man (fästman) robban och linnea.
-söndag; umgås med sebbe.

sen är det en helt ny vecka, och då jobbar jag måndag-fredag. och på lördagen blir jag stor tjej!

3 kommentarer:

  1. vem är sebbe? :D
    lördag lördag lördag, inte långt kvar ;) haha! party!

    SvaraRadera
  2. du det blir nog lördagkväll istället, hoppas du kan :D<3 ( håller med Amanda där, hihi )

    SvaraRadera
  3. vem är sebbbbbbbbbbbbbbe?

    SvaraRadera