03 juli, 2009

en morgon med tankar.

somnade rätt tidigt igår, vid halv tolv. om man jämför. jag var rätt trött så att.
och som vanligt vaknar jag vid halv sex och håller på att dör av värmeslag, haha. drog upp en rullgardin så att lite luft kom in. låg och funderade, funderade och åter funderade. hatar det just nu. men somnade i alla fall om vid sju. sen vaknade jag och gick upp vid halv tio.
har inte gjort så mycket sen dess, städat lite på mitt rum osv. det var så stökigt. men nu är det lite finare, tihii.
det blev att bara hitta på nåt med camilla ikväll. vi hade bestämt med fia också, men nej tydligen inte. så hon kommer förmodligen hit ikväll, så ska vi bara umgås. inte träffas på länge ju!

men innan det så ska jag övningsköra med pappa. alltså det är så himla kul så jag går och längtar efter det, hahah. men alltid kul att lära sig något nytt. :)

imorgon blir det grillparty i malmköping, längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar