02 juli, 2009

en dag med de små. :)

denna dag gick jag upp vid nio. vaknade redan vid åtta bara för att det är så jäkla hett i mitt rum, men låg och drog mig i en timma. då gick jag upp och duschade osv, sen gick jag och pappa ut och började övningsköra. och idag gick det så jävla bra! körde först ut till veckeln för att kolla så inte vattnet blommade, men det gjorde det inte. sen for vi in mot flen, där jag aldrig kört förut. men allt gick kanon. åkte både i rondell, tankade, vägarbeten och sen parkera på ica. och parkeringen är mycket värd att nämna, för den blev perfekt på första försöket. ni kanske tycker att jag skryter nu, men det skiter jag fullständigt i, tihii. jag blev så glad att jag började skutta runt där ute på parkeringen, haha!. inte så dåligt för att aldrig ha parkerat förut. handlade lite sen for vi hemåt.
det var bara att vända i dörren hemma, för vi skulle åka till veckeln. dit skulle även min moster annica och småkusinerna. jag är helt tokig i dem! vi badade, badade och badade. haha, alma är så rolig. hon springer fram och tillbaka, fram och tillbaka från vattnet och upp till oss på filtarna.
men guuud vilken varm dag det har varit idag. när vi kom hem var det 32 grader och då var klockan typ halv sju!

1 kommentar:

  1. jag vill också övningsköra och jag vill också vara bra på det :(

    SvaraRadera