01 juli, 2009

en dag på gräsmattan.

min dag har spenderats här hemma på gräsmattan med emmy. vaknade och åt frukost vid tio, sen gick vi ut och la oss. patric var ju och jobbade hela dagen så hon fick umgås med mig, tihii. de firar dessutom ett halvår idag, grattis till dem. men i alla fall. vi båda började med en ny bok, och emmy har redan läst ut sin, haha. och jag har bara typ 50 sidor kvar. det går inte att sluta. men har legat i skuggan mesta delen av tiden, för blir så jäkla hett i solen här hemma hos oss. det är så att vi har ett stort berg bakom vårat hus, så då blåser det nästan aldrig här. cypern även kallat, haha.
nu på kvällskvisten for jag och pappa ut och övningskörde i nya bilen och herregud vilken skillnad det var ifrån volvon. fick massor med motorstopp i början innan jag kom underfund med hur den fungerade. sen blev jag och bilen ett bra team. vi var på väg in mot flen, men då så ringde mamma vid golfbanan att maten var klar så det var bara att vända om.

alla jävlar jobbar ju nu typ, så känner mig helt ensam. men jag längtar till fredag&lördag, åååh vad kul det ska bli.

1 kommentar: