11 juli, 2009

jag skulle inte klara mig själv.

var du tvungen? var det verkligen så nödvändigt? jag som nästan hade glömt, jag som nästan hade gått vidare. var du tvungen att visa rakt framför ansiktet på mig. det rev upp allt. kunde jag inte för en gång skull glömma och bara ha kul?

det blev en kväll i kholm med bea och camilla som sagt. kvällen började inte så bra, men det blev bättre. bion var i alla fall jättebra&rolig! bästa filmen på länge. vi hade en trevlig kväll i kholm helt enkelt.
camilla sov över här, och vi hade gjort planer för denna kväll också. skulle ha blivit party i kholm, men imorse mådde båda inte så bra, och jag fick reda på sen när hon hade åkt hem att hon hade feber. så det var nog ett bra beslut.
Tack tjejer! <3

Idag for jag och mi familia (+emmy, fast hon tillhör familjen) till strängnäs och firade robban och linnea. mycket trevligt, och så fick jag såklart träffa mina småttingar!

3 kommentarer:

  1. Det var nog det bästa, men de hade vart kul! :) ( om du vill prata såå är det bara attinga NÄR SOM HELST, det vet du!!<3

    SvaraRadera
  2. En sak till TACK FÖR EN BRA KVÄLL, jag älskar dig<3

    SvaraRadera
  3. det är bra gå vidare, det var roligt att se dig Tess ;)

    SvaraRadera