28 juli, 2009

mitt sommarlov har börjat igen.

nu har jag varit ledig i några dagar, väldigt skönt!
i söndags var jag lite halvsliten, men snäll som jag är så följde jag med min familj och vandrade på sörmlandsleden och fikade. gick in på lager 157 gjorde vi också, men jag var inte så shoppingsugen så hittade inget. men hjälpte patric och hitta lite snyggt.

igår for jag och min bästa camilla ner till nyköping. vi spelade lite minigolf och jag förlorade, buuuhu. men inga sura miner för det inte, tihii. efter det var vi vrålhungriga så vi skulle äta vid hamnen, men icke. så dåligt att just det vi ville ha var slut! menmen. så vi gick till rhodos, och ojoj, där är det alltid lika gott. det var massor med rea på stan så vi gick och kollade ett tag. jag hittade två söta klänningar och ett nagellack. så nöjd! (dock inte på rean). efter det åkte vi hem med pappa.
vi har alltid så himla roligt tillsammans, camilla och jag. spelar ingen roll vad vi gör, <3

idag skulle jag tydligen till tandregleringen i kholm, så det var bara att pallra sig upp tidigt och åka bussen in. och jag fick reda på att jag ska få tandställning nästa gång jag ska dit! äntligen säger jag bara :D. efter besöket gick jag ner på stan och hittade lite presenter till en viss person, tihii. sen fick jag stressa till bussen!

1 kommentar:

  1. de finns ingen annan jag kan ha så roligt med som dig, vad vi än gör hör man ett skratt!
    Jag älskardig<3

    SvaraRadera