17 juni, 2009

3 days left.

ännu en dag med fint väder, så jag satte på mig shorts och linne. fast det är kyligare än vad man tror, men det är iaf fint. satt nyss ute och åt mormors köttbullar idag igen. får aldrig nog av dem, muums, tihii.
har även plockat fram lite vad jag ska ha med mig till kroatien som vi åker om 3 dagar till, herregud. jag har plockat fram typ 8 klänningar och massa shorts och sånt, så ja jag tror jag klarar mig i en vecka, haha. men man vet aldrig.
ska kanske ta mig en promenix till brevlådan och lite till och hämta posten. det är som så att våran postlåda ligger inte precis utanför dörren, utan vi måste gå några 100 meter, haha. jag vet, jag bor ute i skogen.
och ikväll ska vi grilla, mmm, jag är redan hungrig igen. eller i och för sig, jag är nästan jämt hungrig. haha. aaajaa, nu ska jag vandra nånstans.

1 kommentar:

  1. Syn att vi inte hittade på nåt idag :P men det får vi göra när du kommer hem igen!! :D<3

    SvaraRadera