19 juni, 2009

midsommarafton.

Glad midsommar alla glada människor!

nu har solen spruckit fram mellan molnen. har regnat lite, men inget att bry sig om, tiihi.
hittills denna dag har jag hunnit med att packa och dammsuga lite. åt en liten sill-lunch med mamma och pappa. de ska fara iväg till julita och fira farfar senare, medan jag far till hällefornäs. där ska vi allt ha det mycket trevligt, eller hur tjejor? :)

och imorgon är det den 20 juni. då ska jag äntligen få lite sol, och kanske även lite färg på kroppen? kan ju hoppas. vi åker mot arlanda vid ett-tiden på dagen. vi ska hinna checka in på hotellet som ligger vid arlanda, för vi ska sova där när vi kommer tillbaka från kroatien. därför att vi har lite dåliga erfarenheter av att åka bil mitt i natten när man suttit i ett flygplan i flera timmar och är helt seg. åka i motsatta riktningen är ingen hit.

kanske hinner skriva lite inatt när jag kommer hem, eller imorgonbitti. om inte, så får ni alla ha en riktig bra vecka utan mig. gör ju inget om det regnar lite här hemma, tihii. jag kommer hem den 28, på söndagen.
seeya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar