04 juni, 2009

en lugn hemmadag.

Jag blev hemma idag, första gången på väldigtväldigt länge. jag är jämt så plikttrogen, men nu kände jag att nu var det min tur. och verkar inte som att jag har missat nåt. lärarna skulle ju möta sp3 i nån slags fem-kamp och det skulle vi kolla på. i en timme. så kändes rätt onödigt. mår även illa och har ont i magen, så jag tog rätt beslut känner jag.
istället tog jag sovmorgon och har börjat på den där eu-val uppgiften som vi skulle göra. men jag vet inte vad jag skriva egentligen. det är ju så många frågor de har, så kan ju bara ta upp några för att det ska få plats på en sida. men men. hoppas jag blir klar idag.

ringde min handledare igår, och äntligen fick jag tag på henne. hon var urtrevlig! och det där jobbet verkar jätteroligt om jag ska vara ärlig. ska träffa henne vecka 25 och prata igenom mina tider och så ville hon träffa mig face to face. det känns jättebra.
var även och kollade på flens studentbal på hedenlunda igårkväll. har ju bara ett par km ner dit, så varför inte. alla var jättetjusiga! och tog massa bilder. som vanligt, tiihi.
blev även klar med engelskan, så nu är den inskickad. bara eu-grejen och boken kvar. känns som att allt börjar bli klart nu, skönt.

Grattis till Jocke som tar studenten idag också! :D

2 kommentarer:

  1. Du blev ju även med på förstasidan i tidningen när du stog och fotade ;)

    SvaraRadera
  2. Natalie: Blev jag? ooh, det måste jag kolla upp! :P

    SvaraRadera