09 juni, 2009

nöjda tessan.

Wihooo, fick reda på min rapport om mänskliga rättigheter idag och fick MVG. fick då även reda på två slutbetyg, i samhällskunskap a och geografi a. och i båda fick jag högsta betyg. är jag nöjd eller? joråååååå.
hade bara spanska (där vi inte gjorde ett dugg, eller övade lite inför imorgon), nån paneldebatt som några treor höll i, om så vi inte ska göra i gymnasiet typ. sen prata betyg med janne. det var så min skoldag såg ut.
efter skolan väntade jag lite med stoffe, för att sen gå och sola lite. vandrade ned till mamma efter det och tog den där sprutan. när hon hade jobbat klart åkte vi och mötte pappa på systemet där de (vi) köpte alkohol för 1500kr. fast inte vi som ska dricka upp allt, tyvärr. hahah.

jag har så fruktansvärt ont i magen och har haft det i en vecka snart. och nej, det är inte mensvärk. jag har så ont så jag mår illa.. blää....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar