02 juni, 2009

sovmorgon.

Har nu sovit ut, eller ja jag vaknade först vid sex av mamma, men somnade sen om till nio ungefär. mycket skönt vill jag säga. fast har legat kvar i sängen sen dess, men nu har jag faktiskt gått upp och satt på mig idrottskläder. hoppas nån har med sig det vi behöver tills idag!

oooh, jag ringde min kontaktperson igår och idag. igår sa nån i växeln att hon var på "tjänstärende" och jag skulle ringa idag och imorse när jag ringde sa hon i växeln att hon hade semester och jag skulle återkomma imorgon. seriöst, om det står att man ska ringa mellan 1-5 juni, då ska väl hon förfan vara där också under de dagarna.

mina inlämningsuppgifter till skolan slutar:
Shakespeare-uppgiften (klar)
Engelska-uppsatsen om mina framtidsdrömmar på 2 a4 (börjat)
Eu-valsuppgiften på 1 a4
Läsa en bok och redovisa muntligt/skriva bokrecension.

Usch, jag måste plugga idag.

1 kommentar:

  1. Ja min handledare är på semester tills nästa vecka :( SUCK

    SvaraRadera