16 juni, 2009

dagens planer färdiga.

Åh, vilken härlig dag att vakna upp till! jag älskar verkligen solen.

jag for in till flen vid ett för hade ju bestämt träff/möte med min handledare. och jag kom inte ut förrän efter halv tre, haha. men nu vet jag i alla fall vad allt innebär och så bestämde vi vilka tider som passade bäst. jag jobbar 2 veckor istället för 3 veckor, men jobbar istället fulla dagar. blir säkert jättebra. tror att det här kommer vara riktigt kul, och jag kommer få erfarenhet.
efter jag hade varit hos henne, gick jag och solade och väntade sen på bussen. köpte en glass medan jag väntade, tihii.
nu har jag ätit mormors köttbullar och är proppmätt. dem är det bästa jag vet, mummma!.

imorgon kanske jag ska träffa camilla, får se. måste packa också. eller i alla fall ta fram det jag ska ha med. inte gjort det än. fy skäms tessan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar