07 juni, 2009

röjning i lekstugan.

Idag blev det en riktig hemmadag, började med att jag låg i sängen i flera timmar och läste ur veckorevyn, tihii. så skönt med söndagar. gick upp och åt lite frukost sen begav jag mig ut till den lilla lekstugan och röjde ur den tills de där småttingarna ska leka där på studenten på lördag. och oj så rörigt där var, och jätteskitigt. men nu är det skinande rent där inne och det luktar jättegott. så duktig jag är!
annars idag ska jag inte göra så mycket, bara ta det lugnt. kanske kolla nån film och så och bara tycka allmänt synd om mig själv.
men alltså ooooh, jag vill också vara student! de festar ju fan varenda dag i princip och har det hur skoj som helst. men, två år kvar som sagt.

nu är det bara 4 dagar kvar till skolan slutar, då blir det lite tjejmiddag och så med lite flickor i klassen hos ellen elfwén på kvällen. men såg att det skulle bli regn då, men hoppas inte!. och jag hoppas verkligen att det blir fint på lördag också, då patric tar studenten. det behöver iaf inte regna och vara 10 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar