06 juni, 2009

jag vill också.

Igår blev det som sagt skola och sen till nyköping. i skolan hade vi bara svenska, sen världens håltimme, där några av oss lyssnade på 9:ornas avslutningskonsert. tänker inte säga nånting om den, hahah. sen pratade jag med data-hans så jag fick sluta tidigare. fick då även reda på mitt slutbetyg i datakunskap. det kan inte bli bättre helt enkelt!
åkte sen hem med bussen, och sen for jag och mamma ner till nyköping med bussen (då kunde vi åka med samma bil som pappa hem). vi gick lite på stan, och jag hittade ögonbryns/frans-färgning, ett sött diadem och nagellack. när pappa hade slutat åkte vi ut till gumsbacken och köpte studentpresenter till patric, min bror. sen beslutade vi oss för att åka och äta på rhodos. mycket mums och mysigt!
när jag kom hem kröp jag upp i patrics soffa (han var såklart inte hemma som vanligt) och kollade på talang.

imorse vaknade jag och åt frukost. städade mitt rum och gick sen och duschade. camilla kom till mig när jag bara stod i morgonrock och handduk i håret, så hon fick vänta lite innan jag hann fixa till mig lite, tihii. vi målade varandras naglar och så innan vi for till flen och kollade på studenten. och oj, så taggade och sugna vi blev på att själva ta studenten! vi vill också. två år kvar är det. menmen. fy fan vad röj det kommer bli då!
vi gick och åt lite sen och sen for vi hem. när jag kom innanför dörren så ville mamma att jag skulle följa med dem, då de skulle typ lämna patric, åka till mormors bror som bor rakt över sjön vid stugan, där pappa skulle ro över båten till stugan. och sen skulle mamma och jag åka tillbaka till stugan och hämta pappa. lite rörigt, men aja. så det gjorde vi, och nu sitter jag här. ska laga mat till mamma och pappa sen, blir tacos i ugn. jag själv är inte så väldans hungrig faktiskt.
det är så konstigt, jag har mått illa flera dagar nu och inte haft nån riktig aptit. och ni som känner mig vet att jag är sån som nästan jämt är hungrig. så hmm...menmen, kanske finns nån förklaring.

1 kommentar:

  1. Taggad kan man verkligen säga, jag vill ta studenten nu!
    Och ja det där med mat stämmer verkligen, jag tror ingen kan äta så mycket som du men ändå vara så lite! haha ;D<3

    SvaraRadera