05 juni, 2009

en fredagsmorgon.

sitter nu här i skolan. skulle egentligen vid den här tiden sitta och göra ett mvg-prov, men jag har helt enkelt inte övat och skulle ändå inte fixa det. så jag struntade i det. får nöja mig med vg.
ska försöka fixa med data-hans idag så att jag kan åka hem, har ändå ingen spanska, så har hål från tio till ett. sen slutar vi. och han sa förra gången att vi bara skulle prata betyg.
isf, åker jag hem, sen följer jag med mamma ner till nyköping där hon och pappa ska köpa studentpresent till patric. jag ska nog köpa ögonbrynsfärg och försöka mig på det där själv. får väl se hur det går egentligen, de kommer säkert bli svarta, haha.

imorgon blir det förmodligen att vara med camilla, vi ska kolla på studenten här i flen och kanske hittas på nåt annat med? ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar