08 juni, 2009

760, bläää.

och så sitter jag här igen, i skolan vid en dator på 300-planet. tänk om jag skulle komma till skolan när alla andra gör. då skulle jag kunna sova en halvtimme till! nej, då måste jag åka med mamma och komma till skolan tio i åtta. fast i och för sig, om inte mamma jobbade i flen eller började typ sju, skulle jag få åka buss och gå upp till bussen, som kommer till skolan halv åtta. så ja, jag ska väl inte klaga. fast jag tycker att det är så dåligt att det bara är nyköpingsbussen som åker så tidigt, om alla andra bussar och tåg kommer in vid tjugo över liksom.

tror inte att vi kommer göra så mycket på lektionerna om jag ska vara ärlig. ganska onödigt att gå i skolan den här veckan, menmen. sen om vi har engelska, så går jag till mamma på vårdcentralen efteråt, så hon får ta den där TBE- sprutan på mig. den där mot fästingar.
annars händer väl inte så mycket. skulle vilja övnignsköra med pappa, men det kommer nog inte hända den här veckan, då de har så mycket att göra till studenten.

nej, nu tycker jag att de andra ska komma faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar