01 juni, 2009

so sweet.

Alltså seriöst, jag kan inte fatta att det ska bli värsta väderskillnaden från idag till imorgon. liksom idag är det 30 grader och inget moln på himlen, medan imorgon ska det vara typ 12-14 grader och regna. det går inte in i mitt huvud.
men i alla fall, nu sitter jag här efter att precis suttit på framsidan och ätit med mina föräldrar. måste passa på det sista man kan av solen.
skolan idag blev det mest att sitta ute i parken på framsidan av skolan med de andra flickorna i klassen. mycket skönt. de enda lektionerna vi hade var svenska och matte där jag inte gjorde direkt mycket. på svenskan lyssnade vi på när några redovisade. och ellen fyfan, inte bra att sitta vid samma bord som dig, haha.
nu på eftermiddagen när jag kom hem gick jag raka vägen till datorn och skrev den där shakespeare-grejen som skulle ha varit gjord för jag vet inte hur längesen som helst. men nu är den i alla fall klar och utskriven. sen började jag på den andra engelskauppsatsen. framtidsdrömmar. hur ska jag kunna få ned det på minst två a4? usch, kommer bara skriva massa blajjblajj för att fylla ut det, haha.
fick reda på att vi har sovmorgon till halv ett imorgon, wiiheoo! för vi ska ha muntligt i spanskan på onsdag istället. och då taggar jag till brännbollsmatchen mot killarna, det enda vi har den dagen. vi lär ju vinna, tjejer! taaaaggga.

nej, nu ska jag nog ta en bit av den franska chokladtårtan, mummma. fast att jag precis åt, men det struntar jag i, tiihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar