04 juni, 2009

en till är klar.

är nu helt klar med den uppgiften om eu-valet. känns skönt. men ändå inte. men får duga, jag orkar inte med skolan längre. måste bara läsa den där jävla boken, har typ 180 sidor kvar och ska redovisas på måndag. jag dööör.

alltså jag har inga planer till helgen, känns rätt trist. nån som vill hitta på nåt kanske?. skulle vilja kolla på studenten, men får se om nån vill göra det med mig. det visar sig.

mamma och pappa har pratat om att åka till barcelona i höst igen, och då med mormor&morfar och patric&emmy. och jag såklart. känner mig inte jättepeppad, men blir säkert kul.

2 kommentarer:

  1. Ja vi ska kolla på studenten ;D och sen kanske fotboll p kvällen ? :) <3

    SvaraRadera
  2. Camilla: Ja, vi får se vad som händer helt enkelt ;D <3

    SvaraRadera