14 juni, 2009

en helg med roligheter!

Som sagt så har jag haft väldigt roligt hela helgen. alltså från torsdag-lördag/söndag. varit fullt ööös (haha) hela tiden.

Torsdag: då var det skolavslutning, woohooo. drog till ellen elfwén med alla andra flickorna och grillade där och hade det jättetrevligt. vi vandrade ner till sveaparken lite senare, men inte så mycket folk där, så vi fortsatte hemåt mot henne igen. en riktigt trevlig kväll :).

Fredag: Jag vaknade, och var helt söndertrött. gick runt som en zombie hela dagen. men sen fixade jag mig iordning och åkte i spöregnet till camilla. efter en stund tog vi bussen in till kholm. först köpte vi lite att grilla, sen gick vi till therese för att efter det fortsätta till elin. dit kom även kristin. vi grillade, drack och hade det urtrevligt :). vi vandrade ner mot stan efter elva nångång, men jag var tvungen att åka hem efter en liten kort stund där nere för att vara lite pigg dagen efter.

Lördag: Patrics stora dag!
jag var rätt så pigg när jag vaknade, konstigt nog. alvedon säger bara, tihii. fixade mig iordning för att sen fara iväg till kholm. först var det stipendieutdelning etc. i duveholmshallen. och sen sprang de ut! åååh så kul det var. och det bara kryllade av folk. hur många som helst.
de åkte runt med alla lastbilar på stan sen såklart, och jag blev så taggad. jag och anna vet i alla fall vad vi sp1 ska ha för musikanläggning sen, tihii. träffade på lite folk där på stan också som jag kände.
vi for hemåt runt tre, där man äntligen kunde hälsa på alla släktingar som jag inte hann där borta i kholm, haha.
vi åt massor av god mat och patric öppnade alla presenter. men sen hann inte jag, emmy och patric med mer. för de skulle iväg till kholm och jag till flen.
i flen var det ju "fest i flen", så jag mötte upp flickorna där. vi kollade på modevisningen. så duktiga så.
efter det var det markoolio som gällde, och det var bättre än vad jag trodde, haha. vi skrek, sjöng, hoppade, klappade händerna och jag satt på ett par axlar i några låtar tills vakten blev sur.
under resten av kvällen umgicks vi med folk, var i öltältet osv. mycket trevlig kväll flickor! :).
det blev en tur till kholm för att hämta patric och emmy, så ja, där fick jag se några studenter också.

2 kommentarer: