15 juni, 2009

en mycket slö person.

Igår blev det en dag med bara massor med slöande. vaknade efter tolv nångång. blev väldigt förvånad att jag kunde sova så länge. men inte så konstigt när jag gick och la mig efter tre.
jag åt massor med god mat som blev över efter studenten. mumsfilibabba. det blev även en svensk ungdomsfilms-maraton med patric och emmy. vi kollade på i taket lyser stjärnorna, sandor slash ida och nån mer. mycket skööönt kan jag lova.
ungefär så såg min dag ut i går. somnade inte förrän vid tre.

idag vaknade jag efter elva och även idag åt vi massor med rester. mycket gott även idag, haha. nu är det nästan slut iaf.
jag har inga stora planer för dagen. det enda inbokade är att jag måste skriva om mig själv till den där finlandsresan i höst och så måste jag kanske börja kolla vad jag ska ha med mig till nästa vecka. herregud, vi åker om 5 dagar. 5 hela dagar. jag har faktiskt inte tänkt på det så mycket, men åh så skönt det ska bli. har hört att det inte ska bli så fruktansvärt fint här hemma, så då njuter jag ännu mer. mohahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar