11 juni, 2009

Sista dagen i skolan.

Jag vaknade för en stund sen, och nu ser jag att solen skiner igenom molnen. underbart!
Igår blev det en riktig flumdag. nästan alla flickor var helt crazy? hahaha, det var kul. jag var även endags-gravid också, grattis till mig.
-ska jag vara som alla andra, och stoppa upp den?

nej men vad gjorde vi? gjorde sista delen i spanska nationella, fick reda på betyg. urnöjd! hade lite svenska, där några redovisade och brandalarmet avbröt lektionen. fick stå och huttra ute på fotbollsplan. menmen, vi några gick och käka pizza, därav gravid-magen.
och ja, så såg väl dagen ut. gick och mötte mamma, så hjälpte jag henne handla lite (läs:mycket, jag höll på att döö). jag kom hem och var som sagt helt död, kändes som jag hade feber också. men sånt man får stå ut med när man är tvungen att stå på en fotbollsplan när det duggar och blåser och jag bara har en t-shirt på mig.

Och vet ni? - Idag är det SKOLAVSLUTNING! jag är glaaaaaaaaaaaaad. och ikväll bär det ju av till elfwén's place med tjejorna. mycket trevligt ska vi ha.

1 kommentar:

  1. Ska jag vara som alla andra, och stoppa upp den! - haha jadu...

    SvaraRadera