09 juni, 2009

sova är skönt.

Det blev ingen engelska igår, så jag åkte hem istället med ett-bussen och la mig i soffan framför tvn och somnade. såklart. på kvällen hjälpte jag mamma med lite mat och pappa med att bära lite extra bord till studenten. oj, så hjälpsam jag är.
trodde att jag inte skulle somna p.g.a. att jag sov så mycket på eftermiddagen, men det blev inga större problem, tihii. var till och med trött när jag vaknade imorse? jag kan tydligen sova hur mycket som helst.

dagen idag börjar med det sista nationella i spanskan. eller ja, sista delen i muntliga. den där ursvåra som vi bara kommer sitta som fån och bara stirra på varandra för att vi inte fattar ett dugg i grupprummet. hahaha. lär bli kul.
treorna som har tagit studenten nu, ska tydligen prata med oss ettor och "råda" oss eller nåt. så då har vi ingen idrott. sen skulle janne prata enskilt med alla i klassen, så jag blir säkert sist och kommer få göra imorgon, så då går jag nog och solar och sen vandrar ner till mammsen och tar den där sprutan som aldrig blir av för jag skjuter hela tiden upp det, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar