30 juni, 2009

solsolsol.

jag har nu varit hemma i några dagar och har hunnit med en del faktiskt.
på söndagen när vi kom hem, la jag mig lite i skuggan och sen i sista sekund bestämde jag mig att följa med och hämta emmy och patric i kholm då de kom hem från peace&love, för att sen åka hem till emmy. där badade vi och fikade. jag vill också ha en sjö precis vid huset!

igår for jag till stugan och träffade moster annica och mina småkusiner alma&elsa. ååh så kul det var. vi badade, åkte båt och åt/fikade. mycket mysigt. jag ska åka dit till strängnäs i några dagar efter jag har slutat jobbat och bara umgås med de där busfröna och annica som jag nästan aldrig träffar helt själv. :)
jag kunde inte sova, låg fan vaken till tre och vaknade vid halv sju av patric som åkte till jobbet. massa tankar i skallen. bortbort.

idag följde jag med mor&far till nyköping. pappa skulle hämta ut den nya bilen, audi a4, så jag och mamma gick på stan så länge. det passade perfekt, för jag hittade presenter till mina två vänner som ska firas på lördag och även ett linne till mig själv, tihii.
efter pappa hade kommit tillbaka åt vi i hamnen, mums! sen for vi ut till oxelösund typ och badade och solade. jag smörjde inte in mig, så det hettar lite i ansiktet. men får se om jag har bränt mig. brukar inte märkas förrän nu på kvällen.

nu luktar det grillat där nerifrån, mumsfilibaba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar